Volledige Branding & Webdesign
Yakup van Olijfje is al sinds 1999 marktkramer. Hij is gespecialiseerd in de verkoop van olijven, noten, gedroogd fruit, kruiden, soepen enzovoort.
Eind 2020 wilde hij zijn producten ook online beginnen aanbieden. Zo had hij een naam nodig voor zijn onderneming, een bijpassende branding en een uitgebreide webshop.
We ontwikkelden de volledige digitale strategie en de samenwerking is tot op de dag van vandaag nog steeds een fijne ervaring!
Klant sinds
2021
Yakup had een loyaal klantenbestand, maar dit vertaalde zich niet tot een klantenrelatie online. Hij wilde zijn assortiment online aanbieden, maar deze was zeer uitgebreid.
We moesten een manier bedenken om een webshop te creëren met meer dan 300 verschillende producten uit meer dan 20 categorieën.
Hier is het belangrijk dat je een duidelijke structuur hebt zodat de klant makkelijk kan vinden wat hij of zij nodig heeft.
Yakup had een naam nodig dat kort en krachtig was en zijn assortiment makkelijk samenvatte. Zo kwamen we op Olijfje. Makkelijk te onthouden en bevat ook een speels en familiair karakter.
Daarnaast hebben we op de website een functie ontwikkeld zodat klanten een bestelling kunnen plaatsen en deze makkelijk kunnen komen afhalen op de markt bij Yakup zelf.
Zo wilt hij zijn klantenrelaties verder verbeteren en is dit ook een manier voor de klant om geen extra verzending te moeten betalen.
Het logo bestaat uit een olijf gevolgd door ‘lijfje’. Vanzelfsprekend en makkelijk te herkennen door klanten.