Marketingmachine met Online Recepten
Büsra is diëtiste en is gespecialiseerd in intuïtief eten. Ze vindt het vooral belangrijk dat je een gezonde band opbouwt met eten in plaats van dat je constant hervalt in een dieet waar je ongelukkig van wordt.
In 2022 is ze gestart met haar Trust Your Body traject. Een traject waarmee ze haar cliënten opweg helpt om de tien principes van intuïtief eten te implementeren in hun leven.
Ze had hier een complete rebrand nodig, van logo tot website, content en marketing.
Klant sinds
2021
Büsra had eerder al een logo en website laten maken, maar deze pasten niet meer bij haar nieuw traject omtrent intuïtief eten. Ze wilde iets nieuws dat beter paste bij haar visie en aanbod.
Na ons eerste gesprek merkte ik ook meteen dat ze niet wilde gaan voor een simpele website. Büsra wilde beginnen met content te delen over intuïtief eten. Ze had het idee om recepten te delen en e-books te lanceren.
We besloten om een statische website te maken met complexere functies voor een hogere SEO score.
Met de principes van inbound marketing ontwikkelden we een waar marketingmachine.
Door wekelijks recepten en blogs te delen, halen we niet alleen leads binnen, maar scoren we met een hogere SEO score ook beter op Google.
Dankzij een marketing automation flow kunnen bezoekers hun e-mailadres achter in ruil voor een e-book over intuïtief eten.
De website is dusdanig opgebouwd dat je op bijna elke pagina een call-to-action hebt om te converteren. Zo kunnen bezoekers altijd getriggerd worden om te converteren en een afspraak in te boeken voor het traject.
Naast de website hebben we ook de complete branding en logo in orde gebracht.